pitsi.pl – Tworzenie i projektowanie stron internetowychpitsi.pl – Tworzenie i projektowanie stron internetowych
  • Główna
  • O nas
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
15.09.2019 przez pitsi

Typowe błędy kampanii reklamowej w Google AdWords, metody ich rozwiązywania

Typowe błędy kampanii reklamowej w Google AdWords, metody ich rozwiązywania
15.09.2019 przez pitsi

Dzisiaj porozmawiamy o błędach, które często popełniane są w ramach kampanii reklamowej w Google AdWords. Zaoferujemy również skuteczne sposoby ich eliminacji.

Tak, zdarza się, że fundusze zainwestowane w promocję kontekstową nie zapewniają przedsiębiorcy internetowemu wymaganych rezultatów. Może być kilka przyczyn:

  • sama kampania reklamowa nie działa poprawnie;
  • tekstowy dodatek do reklam kontekstowych jest nieprawidłowy;
  • słowa kluczowe i frazy zostały nieprawidłowo wybrane / osadzone w kampanii.

Ten materiał pomoże szybko wyeliminować istniejące niedociągnięcia zarówno dla początkujących reklamodawców, jak i doświadczonych webmasterów. Więc zacznijmy.

Wykonaj kompleksowy audyt strony docelowej.

Głównym celem uruchomienia kontekstowej kampanii reklamowej jest promocja oferty sprzedaży lub usługi. Sama jednostka reklamowa działa jako mechanizm łączący stronę docelową, witrynę internetową i grupę docelową, którą mogą zainteresować Twoje produkty lub usługę.

Zasada numer 1: strona www niskiej jakości lub nisko informacyjny blok tytułowy lup treści zasobu internetowego nie sprzedadzą Twojego produktu.

Dlatego w ramach optymalizacji budżetu reklamowego upewnij się, że:

  • strona docelowa zawiera jasny opis USP (czyli unikalna propozycja sprzedaży);
  • tekst na stronie jest dobrze skonstruowany;
  • Strona docelowa naprawdę pomaga przekonać odwiedzających do zakupu (w tym celu przekieruj eksperymentalny ruch użytkownika na stronę / stronę docelową, a następnie dowiedz się za pomocą narzędzi internetowych, które monitorują zachowanie odbiorców, dlaczego i kiedy potencjalni klienci opuszczają stronę sprzedaży; po analizie należy wprowadzić odpowiednie zmiany );
  • strona docelowa otwiera się i działa w pełni na wszystkich urządzeniach mobilnych;
  • strona internetowa otwiera się w ciągu 3-5 sekund.

Nie prowadzisz remarketingu, a także korzystasz z Google Analytics bez ustawiania określonych zadań. Za pomocą celów będziesz w stanie:

  • zdefiniuj wskaźniki wydajności dla reklamy kontekstowej
  • śledź trasę klienta od początkowego etapu ścieżki sprzedaży do realizacji działania docelowego.

W ramach cech behawioralnych i sygnałów, które powstają w trakcie przechodzenia przez ścieżkę zakupów, zwykle rozumie się:

  • odwiedzając niektóre sekcje strony internetowej (na przykład koszyk);
  • długość pobytu na stronie;
  • liczba stron przeanalizowanych przez użytkownika podczas jednej wizyty w zasobie.

Badanie tych wskaźników pozwoli:

  • stwórz portret potencjalnego klienta;
  • zwiększyć konwersję;
  • zwiększyć sprzedaż

Nie skonfigurowałeś systemów śledzenia połączeń. Chodzi o śledzenie konwersji w witrynie na podstawie przychodzących połączeń telefonicznych.

Myślisz, że nikt dziś nie używa telefonu? Na próżno. Około 75% klientów wykonuje połączenia telefoniczne w celu złożenia zamówienia.

Zasada numer 2: połączenie śledzenia połączeń -> rozliczanie wszystkich kupujących -> zwiększenie rentowności kampanii reklamowej.

Twoje obecne reklamy są nierównomiernie wyświetlane odbiorcom docelowym.

Faktem jest, że każdy blok kontekstowy musi przejść etap wstępnego testowania. Jest to konieczne, aby zidentyfikować najbardziej wydajne narzędzie reklamowe.

Jeśli użyjesz domyślnych ustawień kampanii w Google AdWords, system wybierze reklamę do kolejnych wyświetleń według własnego uznania. Dlatego rozpoczynając promocję kontekstową, lepiej przestudiować wszystkie możliwe scenariusze oferowane przez usługę. Możesz to zrobić w podsekcji „Wszystkie funkcje”.

Optymalne rozwiązanie problemu: zastosuj wartość zapewniającą jednolite wyświetlanie wszystkich reklam. Dzięki niemu możesz:

  • samodzielnie przeprowadzić analizę skuteczności jednostek reklamowych;
  • priorytetyzuj poprawnie.

Zdecyduj, jak wyświetlać reklamy.

Na początku AdWords oferuje emisję reklam w ciągu dnia.

Możliwe konsekwencje: utrata ukierunkowanego ruchu i zasobów finansowych z powodu biernej reakcji użytkownika na blok kontekstowy, na przykład przed obiadem lub po południu.

Rozwiązanie: zastosowanie metody operacyjnej wyświetlania komunikatów reklamowych.

Upewnij się, że jednostka reklamowa zawiera link do strony docelowej odpowiadającej jej treści.

Zdarza się, że część linków funkcjonujących w ramach kampanii przekierowuje użytkowników na strony witryny, które nie istnieją / nie są odpowiednie dla tej lub innej reklamy.

Jeśli nie chcesz marnować pieniędzy, musisz podać poprawne adresy URL w blokach kontekstu.

Nie podałeś nazwy swojej organizacji w kontekstowej bazie danych narzędzi.

Po co to jest? Nazwa firmy jest skutecznym narzędziem przyciągającym tani, ukierunkowany ruch.

Wyjaśnienie: często użytkownicy wyszukiwarek przeprowadzają ukierunkowane wyszukiwanie informacji o konkretnej organizacji. Dlatego zalecamy opracowanie strategii wdrażania i stosowania tej integralnej pozycji kontekstowej.

Nie wykorzystałeś zasobów, które stanowią strukturalne rozszerzenie reklamy.

Mówimy o bezpłatnej funkcjonalności w AdWords, która może znacznie zwiększyć skuteczność reklam kontekstowych.

Rozwiązanie

Skonfiguruj te ustawienia:

  • lokalizacja;
  • materiał pomocniczy;
  • możliwość skontaktowania się z Tobą telefonicznie;
  • dynamiczne jednostki reklamowe
  • oprogramowanie mobilne;
  • komentarze (recenzje).

Dodałeś nadmierną liczbę kluczy do reklamy. Dlaczego nie można tego zrobić?

  • Na początku promocji biznesowej reklamodawcy z reguły nie mają nieograniczonego budżetu finansowego. Zastosowanie dużej liczby kluczowych projektów może doprowadzić do utraty prawie całego budżetu nawet na początkowym etapie kampanii.
  • Przetwarzanie wszystkich osadzonych kluczy jest kosztownym i czasochłonnym przedsięwzięciem. W rezultacie koszt Twojej kampanii w pierwszych tygodniach pracy z nią będzie dość wysoki.

Alternatywnie: zaangażuj się w segmentację słów kluczowych. Dzięki temu będziesz w stanie przyciągnąć maksymalną liczbę docelowych użytkowników.

Niepoprawnie wygenerowałeś tekst reklamy. Rekomendacje:

  • stworzyć awatar potencjalnego nabywcy, biorąc pod uwagę jego zainteresowania, potrzeby, zadania;
  • podziel odbiorców docelowych na następujące kategorie: wiek, płeć, lokalizacja (dla każdej kategorii utwórz samodzielną reklamę z ofertą promocyjną);
  • zastanowić się nad wyzwalaczami wpływów (na przykład ograniczoną liczbą bonusów lub ekskluzywną ofertą handlową);
  • pisząc tekst, unikaj trudnych do zrozumienia wyrażeń słownych.

To wszystko. Powodzenia w optymalizacji kampanii reklamowej Google AdWords lub zadzwoń do nas, lub napisz, pomożemy za nie wielki koszt, zoptymalizować reklamę w Google.

Poprzedni wpisJAK NAPISAĆ WEZWANIE DO DZIAŁANIA - CTA - Call to actionNastępny wpis OPTYMALNA DŁUGOŚĆ TEKSTU SEO NA STRONIE WITRYNY

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O naszym blogu

U nas dowiesz się jak promować stronę internetową, prowadzić bloga, pisać teksty SEO oraz wszystko co jest związane z promocją i prowadzeniem własnej strony internetowej.

Najnowsze wpisy

Co to jest HTTPS i SSL20.10.2019
JAK ZMNIEJSZYĆ WSPÓŁCZYNNIK ODRZUCEŃ13.10.2019
KONFIGUROWANIE PLIKU ROBOTS.TXT NA WORDPRESS03.10.2019

Kategorie

  • Optymalizacja strony WWW
  • Promocja strony WWW
  • SEO

Tagi

Certyfikat SSL google adwords marketing internetowy optymalizacja strony internetowej projekt strony internetowej promocja w internecie Protokół HTTPS reklama kontekstowa reklama w google responsywność sea sem seo smm smo SSL strona internetowa strona www szybkość strony internetowej tworzenie stron internetowych

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Dlaczego my?

Po prostu współpraca z nami jest przyjemnością. Skontaktuj się z nami już dziś.

 

Kontakt

Warszawa
pitsipolska@gmail.com
+48 794 756 104
Pon. - Sob. 9:00 - 18:00

Najnowsze wpisy

Co to jest HTTPS i SSL20.10.2019
JAK ZMNIEJSZYĆ WSPÓŁCZYNNIK ODRZUCEŃ13.10.2019
KONFIGUROWANIE PLIKU ROBOTS.TXT NA WORDPRESS03.10.2019
Built By PITSI

Informacje kontaktowe

794 756 104
pitsipolska@gmail.compitsi.pl
Poniediałek-Piątek: 9:00-19:00

Najnowsze prace